Monday 11 February 2013

Wanita Hari Ini 5 Feb 2013

 
 
 
Title : Punca Bentuk Wajah Berubah - Petanda Hormon Rosak?
 
 
 
Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia,
 
Admin ada tengok slot dari siri WHI 5 Feb 2013 yg lalu, menceritakan kisah kepentingan kolagen dalam tubuh kita. Apakah punca yang menyebabkan wajah setiap individu berubah? Adakah ia satu petanda hormon kita sudah rosak akibat pengambilan makanan yang salah seperti ubat-ubatan atau pengambilan caffeine atau mengamalkan cara hidup yang tidak sihat?.
 
Dalam slot ini Dr Rushmina memberi pendapat bahawa punca bentuk wajah rosak akibat kekurangan kolagen dalam badan. Semakin kita berusia semakin kurang la kolagen itu. WHI telah interview ramai individu apakah, atau bagaimanakah untuk mengelakkan dan mengekal kn anti-penuaan dan kesihatan kita yang berterusan untuk mengelakkan hormon kita rosak dan tidak stabil.
 
Mereka menyatakan bahawa, pengambilan kolagen yakni ibu kolagen asli adalah begitu penting sekali bersama makanan tambahan yg lain seperti vit c,d,zinc atau magnesium yang bersesuaian dgn individu tersebut.
 
Jadi, saya ingin nyatakan bagi sesiapa yang ingin mengekalkan kecantikan & kesihatan di waktu masa yang panjang, anda haruslah mencuba ibu kolagen. Dan anda boleh dapatkan dari Awin Marine Collagen.- 014 3381384 (sms/whatsapp/viber)
 
Sebarang pertanyaan boleh email: izzahsyazwina@gmail.com
 
 
 
 New Video Promo: Slot dari Majalah Islam 6 Feb 2013
 
 
 
Berkenaan khasiat rumpai laut, Mempunyai 1001 khasiat yang boleh dapati di Ibu Kolagen Asli
Cubalah.

No comments:

Post a Comment